HISS OCH DISS???????




 . Jag hissar alla menniskor som kissar utomhus eftrssom det är bra för naturen och man sparar på både papper och vatten om man gör dett! dett är fett bra asså!!!!! cool

. Jag hissar alla tjocka menniskor! Dom är så fula och dett är bra tycker jag !! Alla menniskior som är fula bårde finnas tyker jag? Vad tyker ni!jag är faktiskt lite tjock men korv ingrid är tjockare HA hA hA
. Jag hissar alla ärtsoppor i värrlden efterssom den är så himmla god!! Jag önskar att vi kunde äta dett varje dag her henma hos mormor. Hatar Mor mor !!!





. Jag dissar alla kattungar och hundvalpar, för att domm är så himla nördiga o fula! Dom ser helt stördda ut gillar inte domm!! NEEEJ!

. Jag diisar alla siggaretter och alkoholl!! Det är ej bra för hällsan tyker jag! När min mormor drackte alkoholl för lenge sen så kastade jag glasflaskan med alkoholl i  henes huvud hon svimade ha ha ha hatar dej mormor !!!!!

. Jag dissar också alla smink, naglak, ohk perfum! SAmink är ej bra för huden enligt mor mor ??? Naglak lukktar jätte konstigt och smakar konstigt okså jag smakade naglak igår mums. Perfum är inte bra för domm som är alargiska!!! Det är farligt tyker jag !!! NEEEEEEEEJ EJ BRA . ÄLSKAR MOR MOR ?


Hej då från Bettan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0