Herrägååd saknar mor o far!! Besta venner foreVur!!

Godmorgon alla läsare!!!
Hur är dettt? (inte förr jag brur mig?) Ha ha just kedding
En skön natt varr det!! Sov som en litten engel!!!!
När jag vaknade hadde fläskis spytt på mig? Ha Ha knasiga FläskiS <3
Ja ja nog talat om Fläskis.
Idag kanske mor och far skulle gå och besöka oss i stockholm!!
Det ska bli otroligt roligt och trevligt!!!! Herregååd vad jag hoppas att dom komer!!!
Om dom inte kommer så ska kanske jag och INGAN treffa en kille!!
Gud alltså vi är bara såå killgalna!!! Helt otroligt.. Herregååd.
Till frukost ska jag nu käka en banan! För jag ska banta!! Hi hi !!! Im so cool!!!
Imorse när jag vaknade låg jag och funderade lite på en sak.....
Hmmmm, varför är bananer avlånga??? och varför hmmm är dom gula??
Det är en lite sak jag väldigt länge har gått och funderat på...
Dom kan ju vara runda?? Ja ja...
Nu fick jag ett smS på min mobil, från Adolf!!!
Förr i tiden, när jag var ung! Då fanns det minsann inga mobiltelefoner eller datorer i världen!!!!
Herreegååd säger jag bara vad tekniken utvecklas nu för tiden.. VARFÖR MÅNTRO?
kan nån svara på dett??

Nu är det dags att rasta Fläskis!! Han behöver dettt!!!

Pusss och kramiss från BETTAN!




Jaaaaaaaa




En liten rollig sak barra!!! KuL!



Bara en cool bild på mit öga med Gunnar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0