''plattan'' med mormor och bettan

Hej alla gulliga läsare!
idag skolan mjölkade jag min första ko! det var underbart att känna på kossans små snoppar ha ha ha..! det var kul!!!! nej skämt åsido!!!
Vi har fått så många läsare nu, och jag måste säga tack till alla som läser denna blogg! jag förstår ju varför ni läser den! detta är den bästa blogg som finns" eller hur`?! Bettan och jag gick och köpte en varsin glass idag på makdonalds det var jätte gott! senare mötte vi upp mormor och hon visade oss runt lite på ''plattan''. ! det var så kul! köpte ett par nya höst skor!!! de är så fina!


Visst är de underbart vackra? Fick med min lilla söta gosejurs fågel också! den heter fisken! passar den utmärkt eller vad tycker ni mina söta kompisar?

Nu ska vi snart äta blodpudding! mums eller hur bettan?
Senare skriver jag nog ett till inlägg, ni längtar redan!! det är kul tycker jag

snedstreck eran INGAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0