kan inte sova!

hi hi hi .. Nu sitter jag i smyg på datan.. Bettan läser fortfarande ''min häst'' tidningen! Den är faktiskt BRA!
Om mormor ser mig nu kommer hon inte bli glad! men då slår ja bara henne me vår nya mini gris!!! FLÄÄÄÄÄSKIS LOOOOVE JOU!!!!!!! HAn är så söt, det såg ni ju iu BETTANS inläggg ellllerr hurr!?

jag kunde absolut inte sova , låg och funderade på en sak..
Jag funderade på varför tomater är runda? har någon ett svar så är det bara att skicka iväg ett litet mäjl! VARFÖR ÄR DE RUNDA?! tycker att dem ska vara lite kantiga, då blir de godare det vet jag! Jag och BETTAN odlade sådana hemma hos mor och far!

SAKNAR mor och FAR! Nästa helg ska vi dit och hälsa på dem igen!!!!!! Det ska bli kul att hälsa på PÖLIS igen! så länge sen, vi måste bada i den eller hur BETTAN! han saknar oss, han skickade ett sms till mormor igår och sa det!

Jaja! nu ska vi försöka sova igen! hoppas ni har det bra, för det har inte vi! he he ..


såhär är EN ÄKTA TOMAT!!!!!


hungrig är jag.. varför?!

GODNATT!!!!!!!!
ERAN INGAN THE PIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0