jobbig kväll... eller hur bettan?!

Hello! (engelska)
Nu är vi äntligen hemma! så otroligt skönt känns det !
oherregååd, nu när vi skulle hem så såg nåra oss och började springa efter oss! det var lite skrämmande, men tillslut fick de tag på oss och de ville ha våran autograf, som vanligt ! lite jobbikt tycker kah!!!! eller hur dezzi och paw? kanske kize också känner som oss..

Jag, Ingan, och Berit, Bettan, vet att vi är kendisar, men det behöver inte ni utnjyttja!!!!!!!!! ( vi vill det här, fortsätt fäns) det är ganska jobbigt att vara kendis ibladn! eller hur Bettan, du håller med mig!

En liten rolig konversation vi hade nyss!

Ingrid: Bettan, vi är ju nu kendisar..
Bettan: Ja, jag vät dät!!!
Ingrid: va bra!

den va lite små skojjsig va?!

Hehe, fett rolikt! tagit det ordet från en jätte c00l i min skola! elskar hela han nästan! förutom hans roliga små byxor he he ..

Men imorgon så skriver jag kanske på morgonen! får se om jag har tid att slösa för er ( förlåt jag älskar er läsare!!!! föräver!)

Godnatt mina älskade vänner och läsare!!!! ha en trevlig dag/morgon!

SNEDSTRECK c00la ingan! (the pig så klart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0