ingrid gillar, gillar inte!!!


1. Att inte raka sig under armarna! det är så naturligt! jag gör nästan aldrig det och jag känner mig alltid så fresch! sen när man svettas så torkar det in i håret, då luktar man faktiskt lite got! he he he..
2. Stora trosor som hänger lite i rumpan är snygt tycker jag! Det ser ju lite ut som att man bajsat på sig och det är ju alltid trevligt! eller hur he he he..
3. Rullstolar verkar verkligen vara så sköna! har alltid velat ha en, ska nog sno en från någon he he he .. det ska bli roligt!!!





1. Röda små tofsar! det är inte fint att ha i håret herre gåd.. det ser ju ut som att man blöder i håret då och då kommer alla ringa ambulansen det går inte!!
2. Korthåriga hästar är verkliggen fula! uusch.. de ser ut som hästar så kan man verkliggen inte se ut enligt mig i alla fall!!! HÅLL MED MIGG!!!!
3. Cyklar! de är så farliga för miljön, tänk hur många djur man dödar när man cyklar på vägar eller i skogen! tänk på det elaka cyklister!!! NI SKA TYCKA SOM JAG MO HA HA..

Snedstreck eran ingrid the c00l pig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0