hej!

älskade vänner och läsare!
förlåt för det stora uppehållet med bloggen! men har haft så mycket att tenka på just nu! jag har träffat en ny kille, inte han som jag berättade om förut, en annan som går i min skola.. hans namn är Holger! så gulligt! vill inte lägga ut en bild på han i våran kända blogg för då kommer alla vilja ha han men han är min! som ni merker har jag börjar stavat myket bättre och jag skriver mer ordentligt.. vad de nu kan bero på vet jag inte?! kanske skolan, vännerna, hmm.. då har jag något att funder på ifall hehe kul..
Men berit har inte lärt sig så mycket än, men det kommer väl med tiden antar jag?!

Nu ska jag kolla på film med mina vänner! det ska bli underbart.
Hejdå!!!!! / snedstreck eran ingrid the pig!


http://www.bestonline.se/photoshop/webdesignskolan_ovningar/sol_blommor.jpg
GUD VILKEN VACKER BILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0