Gud en son dag! knasigtmå jag säga!! Herregååd...

Holla!! ( grekiska(?) )
Förllåt för dett stressande inlägget jag skrev dära nerre !
hade veldans brottom där mår jag sägga!! he he..
Stress stress stress.. Så er det ju nu att vara kendis..
stressigt, kan man ju värkligen sägga!!!
Jag har nestan glömt bort hur det är att vara en vanlig person utan massa fans..
Hur känns det egentligen måntro..?
Hmmmm..
Ja ja ja, nu är jag hemma... Skönt.
På väggen hem så komm det massa fans och skulle ha attograff!! Helt gallet.
Jag har bara en sak att sägga till våra elskade läsare:
 Sluta trakasserra mig och Ingan FÖR GUDS SKULL!!
Det är lite leskigt när det komer fram folk på gattan!
 Det måste ni vell själva försto? Herreegååd..
Ja ja nog talat om er fans.
Klockan är myket dags att gå till sängs.
Imorn blir det ''pluget'' såklart, sedan ska väl Ingan(my best frind)
och jag hitta på något skojigt, Eller hur INGRID?!:) hi hi...
sedan på kvellen ska jag ingan mormor och morfar åka till en stor skogg och plocka svamp.
Så himla rolikt!! Eller vad säger ni mina läsare?!??!

I alla fall, nu ska jag dricka lite mjölk, sedan ska sova. Skönt!!
Vi hörs imornon om jag kanske hinner skriva ett litet inläg
på morgonen anars höres vi imorggon kvell!!!


KramiS Från Bettan (cool jag er!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0