Förlåt för dållig uppdatering!!!!!!!!!!

Hej mi frieinds!!!!!
Det var verkligen ett långat tag sedan
men det beror myket på att vi har vartit
upptagna med skolan, killar(!!!) och venner som är underbara.
Hihi igentligen är jag myket rasande arg på Ingan(ingrid)(the pig)
för hon tror hon är bettre en mig men så är det inte för det
är tvärtom..
Jag är snyggare okså!!
Snyggast i verlden hahAhaAh såddesså!!!
I alla fall så har jag en mjölka-get-läxa tills imorrgon men den har
jag ej gjort Ha Ha busig som man är hi hi !!
För övrigt så går vel det bra i skollan!
Min lärare är sötast i världen.
Igår försökte jag pussa han på munnen,
men han blev bara nervös och gick der ifrån med en underligg blick(?)..
Ja ja nog pratat om skolan. Jag är kär i.... Ingrid...
HOPPAS INTE HON SER DETA!!! IM GONA DIE!!!
men jag ska säga det till henne snart måste bara få tillrekligt med mod..
Hmmm

Aja, som ni vet nu så är jag en upptagen flicka med saker att göra nu,
(Roligt)
därför ska jag gå o göra domma sakerna nu! Kul.!.!.!.!....!!!!!!...!!!!
 Vi hörs när Bettan(jag) har tid...

Pussy och kramis!!!!!
från bettan (thesnyggcow)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0