film kväll! mysigt

ingis is here!!!!

OMG.. vi är fortfarande vakna, det är ett mirakel.. men men vad ska man göra när man läser min häst tidningen och inte kan sluta läsa?! har läst 4 sidor på en timme nu, det är c00lt!!!

nu ikvälll har vi hyrt en film! ''my little pony'' vi kollade på den med mormor det var så mysigt!!! ÄLSKAR ATT SPENDERA TID MED MIN RIKTIGA FAMILJ! (hate ju mor). Till filmen åt vi påpcorn det var väldigt annorlunda gott om jag ska säga det så! tycker ni om påpcorn? SKICKA ETT MEJL

Nu ska vi nog bara lyssna lite på en ljudbok mormor köpt till oss. Det är någon KITTY bok, jätte spännande om jag får säga det själv!

JAJA!! ni får väl ha en bra natt he he .. men det är väl inga vakna nu eftersom vi är c00la.. Och kända!!!

HEJDÅ!!! (BYE BYE) eran ingaaaan!!!! (the pig)
BETTAN HÄLSAR MED EN KRAM!!! HE HEHEHEHE, hon ska sova nu!!!
http://mrhs-trav.se/ful.jpg
den här var väl SÖT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0