Ett littet inlegg från skolan! SÅ ROOLIIKT!!!!!

Hej!!
Jag sitter i datan på skollan! Hi hi
Bredvid mig här sitter Gunnar! Han är min kompis.
Han är snäll också hihi.
På rasterna här i skolan får vi sitta vid datan!
Det är bra tycker jag!
Idag slutar jag klockan 3! Då ska jag mötta upp Ingan.
Vi ska faktiskt treffa hennes kille,
jag har aldrig treffat han förut så de ska bli lite skojsigt!
He he

En rolig konversation jag och Gunnar hade nyss:

Gunnar: Bettan, ni har en fin blogg!
Jag: Det vett jag väll! Hi hi
Gunnar: Vad bra då! Kul


Ha ha ha! KuL!
Jag och Gunnar har så rolikt tillsammans!
sådanna konversationer som jag visade nu
har vi väldigt ofta och gud i himelen så vi skrattar!
Mysikt!!

Nu börjar min lektion så jag ska väl gå då antar jag!
Det var trevlig att jag hann skriva ett snabbt litet inlägg sådär
eller vad säger ni mina väner :):):)!!!??
Naturligtvis skriver jag senare ikvell! Ingan också antagligen!!!!!!!!!!


Kram kram!!!!!!!!!!
Från Bettan


Slägger in en söt liten bild ocså!


http://4.bp.blogspot.com/_57da12dC9yE/RYP-ckMsnsI/AAAAAAAAAGg/FaYWhOHhHSU/s400/DSC00434.JPG
Hmmm, liknar inte detta en hund?? Hmmmm... (hmmm)

http://hem.passagen.se/mowglii/cp1.jpg
Detta är min far till vänster, den andra barnet är fars bror (min morrbror!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0