c00la oss!

nu har vi precis ätit upp våra goda glassar! ja som ni läste under så gick vi och handlade det, det var så mysigt! bara vi två! aa..!!!!! Jag vet intehur mycket de kostade, men vi fick ta från våra sparpengar eftersom att blogglönen kommer snart!!! längtar, då ska jag och BETTaN UT OCH HANDLA LITE med mormor..! Bettan ska nog köpa ''hotpänts'' kanske jag med.. det känns som ett stort steg! det är kul att förvandlas lite eller?! som sabrina tonårshexan ha ha ha..

Undrar hur mycket vi får i lön denna månad då!ÅÅ hoppas det blir lika mycket som förra, cirka 15000 svenska riksdaler att dela på! det är mycket, men jag har inga pengar kvar eftersom att igår köpte jag en kossa som ska heta MAJA!!! den är så söt, den står på min skola, eftersom det finnsbondgårdar där! hehe ..
Nu ska jag och BETTAN kanske gå ut igen, om vi får för mormor! vi såg våra c00la kompisar där ute så vi kanske ska ''henga'' lite med de ett tag!!!
ha en trevlig eftermiddag

snedstreck INGAN THE PIGGG


Kommentarer
Postat av: Sara

haha kul

2009-09-11 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0