burger king, gott!

älskade läsare, ingan is BÄCK!

Hoppas ni haft en UNDERBAR dag! för det har ju vi absooolut haft! Träffade på några Fans på plattan, men de va bara såå söta!!!!!!!!!! Ville ta kort med oss och sådant, men vi tänker inte lägga ut kort på oss i bloggen! inte än ifall.. he he he .. Mor viill ju inte det som vi skrevi början av BLOGGEN!

Jaa.. Nils är så gullig! nu blir han glad för att jag nämner det i bloggen! det vill han ju så gärna, har ahn sagt några få gånger!!! varsegod Nils.. jag tror jag gillar han så mycket alltså.. kanske r jag kär! nej jag tror inte det !
De bjöd oss på god mat på burger king som det heter! gott var det.. JA! vi gick runt lite och pratde sen hände det lite saker som jag inte säger här i bloggen! (nils pussade mig!!!!) he he .. ni såg inte4 det där ellerhur :)

Nu ska vi iväg till en kompis och sova där! :) BETTAN är i badrummet och gör NUMMER 2! alltså lite bajs i toaletten hihi..

Nu ska jag sluta skriva, lite privat liv måste jag väl ändå få! ÅPÅÅÅÅÅ jobbigt är detta, skojar bata, älskar mina läsare!!!

SNEDSTRECK ERAN INGIS THE PIIIG!!!



mina idoooler!!! så här vill jag också se ut sen! eller hur är de fina!


så här såg märket ut! ser nästan ut som en hamburgare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0