saknaden har varit stor..

Hej min vänner!
saknaden av er har vart stor och jobbig!
Som ni märker har vi smått och gott vågat oss på bloggningen igen! Och som jag kan se har vi inte tappat så många läsare! Snarare kanske fått några till, så gulligt av er!
Vi tog inte en sådan lång bloggpaos men det beror helt enkelt på att vi saknade er för mycket! (gris)
Nu kan man säga att vi bäck on träck.. Så småningom iallfall! Vi kanske inte kommer blogga lika konstant eftersom vi ska sköta skolan sååå mycket bättre nu! (förresten, igår slaktade vi en gris! det var så otroooligt kul, vi hade fått i läxa att lära oss om grisens alla organ! så man vet vilka man kan äta eller inte, visste ni att man kunde äta skinkorna?!??!!? jag tänkte hmm..) Det går toppen grejt i skolan må jag verkligen säga! Min boyfrind och jag och Berit och Merta(våran nyfunna vän) brukar göra läxorna tillsammans efter skolan! det är mysigt!

Här kommer lite bilder :)


söt liten griseknoa


på tal om griseknoa.. Här är söta lilla Emil i Lönnberga
och ni som icke vet vem han är så är han en riktigt pojke. Denna film är en dokumentär
som Albert den tredje har skrivit! (alla säger att det är Astrid Lindgren?! men hon gjorde ju Titanic)

Nu ska jag sova.! Godnatt och jag hälsar mig själv välkommen tillbaka!
Gris Nöff/ Ingrid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0