Its Berit bits !!

hejsan !!! Long tim ago!!! (engelska)
Så jätte lesen får våran dåliga uppdatering. Men precis som INGAN sa så har vi helt enkelt glömt eller ej haft tid!!! Det har varit såååå mycket sysslor nu för tidden!!! MEN nu är det ju höst lov så då ska vi försöka uppdatera så oftta vi kan !! Jipi!!!! kul!!!!
Skolan går underbar!! Jag har tilloch med lärt mig stavva onderbartt!!! Strålande säger jag bara!! Mor och far är sååå stolta över mig och INGAN!!! myssigt!!!!
Iallafall har jag och INGAN blivit sååå coola nu för tiden ... Ja vi är lixom skolans coolaste nästan... Vi känner faktiskt ungefär 7 st från hela skolan + alla i vår klass!! Många vaa?? herregååååd we ar so cool!!!! I love myself!!!!!! KUL!!????
Det jag och INGAN älskar mest av allt är att SHOPPA!! Så otroligt roligt alltså!!!!
Ska lägga in ett par bilder på mitt senaste köp!! Otroligt kul (nöff)


såhär till vintern är det skönt med varma saker!!!!


Väldigt kön och myssig!! PS. Den är större en den ser ut!!!!!!!!!!!!!


SÅ OTROLIGT SKÖN ALLTSÅ!


fina OCH sköna!! kul........


JAAAAAAAAAA. nu mina venner är det dags för plugga! Det är viktigt att jobba med skolan även fast det är lov !! Det är jätte bra ifall man ligger efter eller så! Fast jag ligger faktiskt inte efter!!! Jag ligger före alla i min klass, till och med INGAN!!! hahahahh....... förlåt INGAN...
Ha det bra!!!! eran BERIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0