heeej!!!


jaa.. vi har iallfall inte tappat våra underbara korv läsare!
förlåt för en suuuper dunder dålig update (engelska)..
Men vi glömmer helt enkelt att blogga, eller så har vi ej tid! ta inte illa upp kära läsare. We loove ju!
Vi har blivit lite mer coola nu så att säga :D.. Vi har börjat handla coolare kläder och liknande!

Igår var vi ute och shoppade och jag köpte lite saker från hm och gina tricot!

OBS!!! bilderna är tagna från deras hemsidor för att min kamera är sönder (gråter)


sååå snygg! eller hur berit och våra läsare?


åååh så gullig!
p.s allt på bilderna har ja köpt! stolt

jaa.. jag orkar inte lägga upp allt!
för nu blev jag bajs nödig jätte mycket, jag måste springa på toan så ja inte skiter på mig! he he he ..
hejdå eran Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0