FEST hmm.. eller PARTY? vad betyder det egentligen h.... MMM

hola alla vänner! =)
Nu e vi på en så kallad '' FEST'' ?!?!?!?!?!
hmm.. det är cirka 5 personer här och vi sitter och dricker cola och äter godis!!!! DEt kallar jag verkligen fest! =) heheeh. Snart ska alla spela ett spel jag och BERIT kommit på.
Det kallar vi för '' HÄST SPELET OCH DET ÄR ROLIGT''! HMM vad tror ni våra älskade vänner?!!?!?
jaa. något att tänka på kanske (dessie har tagit det från oss!!!! tro inget annat !!!!!)
Nu ska vi spela lite och ha rpoligt! hehehe ni kan ju vara där ni är och ha tråkigt!
hejdå ERAN INGAN!


http://filmnerden.files.wordpress.com/2009/05/gollum-chips.jpg
detta är vår älskade vän! hehe vi älskar de här chipsen! och GOLLYM!!!!heehehhehe


http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00250/L_sk_varannan_dag_250421b.jpg
SÅ här mycket läsk kan man ju inte dricka? hmm eller tänker ni nu? jaa..
JAG KAN GÖRA DET!

HEJDÅ IGEN MINA ÄLSKADE VÄNNNEEEEEEEERRRR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0