chockade!

Hej vänner!
Oj, jag bloggar redan nu! Ni kanske kommer få något av ett chocktillstånd när ni märker att vi börjar blogga igen som vanligt, eller kanske inte som vanligt än men snart snart!!!!
Hoppas allt är bra med er, för jag mår jättebra haha! det var väl kul och skönt för er att höra!
ja.. Idag slaktade vi ju en gris, och jag skrattade! :) vi fick sedan ta med oss lite av köttet hem, så nu står mormor och lagar GRIS kött! (kossa)

Vi kanske ska ut till STAN ikväll, jag och Berit såklart! kanske möta upp några av våra älskade vänner också! det ska bli mysigt! Vi har inga mer läxor denna vecka, så det känns otroligt underbart.. SKÖNT!
MEn nu ska jag hjälpa MORMOR med maten... Inte kul! (jag älskar att laga mat)
YES BÅX! he he.. det var ändå lite roligt sagt på ett vis?
HA det så tråkigt (menar såklart roligt mina älskade vänner)
Eran Ingrid!


hihihi.. detta liknar ju faktiskt en gris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0