Bäck on träck the korvgurls

Nu har jag en bra  nyhet!!
WE ARE BÄCK ON TRÄCK AGEN
the two korvgirls are bäck!!! unbellivablä!!


Vi har faktiskt funderat och vi kom fram till att bloggen och ni läsare är en del av våra liv nu helt enkelt... Att vi nu har varit utam korvdalen så länge har liksom varit lika hemskt som att inte äta korv på en hel vecka?!?! hallå det typ bara går inte . He he ..

Nej men som sagt. Nu ska vi skrivva så åfta vi bara kan liksom!
Hoppas ni blir glada nu!! Det bli i alla fall jag!!


Kramis från BETTAN!


omg omg !! KOLLA MIN NYA TELEFON-MOBIL! C00L!

IMG_0761kopia1.jpg image by tove3
haha kolla vad jag gjorde på Ingans fågel igår!! DET VAR JÄTTE ROLIGT.. jag ba liksom döda fågeln och gick därifrån...
otroligt underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0