Underbar hemsk dag

Hej mina vänner he he . Jag är tuff. fast det vet ni säkerligen redan .. eller ? hmmm ja :=)
He he he . vilket tuppen underbart väder vi haft denna tok vackra dag? eller vad säger ni mina vänner ?
Idag puttade jag i Brunte i pölen ha ha ! Fast sen bet han mig på min stjärt. Då gret jag och Ingrid bar Skrattade. de var taskigt jag springde efter henne och slog henne på huvudet med min sko, och den skon hade jag gått i häst bajs i hi hi . hon blev glad för de så då gav hon mig en underbar vänskapskram och sen den stunden kände jag mig verkligen tok lycklig. Jag och ingrid är bästa vänner , för vi har inga andra vänner, det är tråkigt . men vi är glada för vi vill inte ha några andra kompisar efterssom vi har våran underbara familj. Hi hi hi ibland när jag bråkar med min mamma brukar jag ta på hennes rumpa och då skrattar vi och blir vänner igen. Men nog tal om det nu berättar jag om min underbara dag. Det där inlägget som ingrid skrev är inte sant ! (jag skojar) nu skrattar ni va ? hi hi
Jag e också ledsen för ja bråkade idag. Jag blev lite sur så jag tog princess och sprang in i skogen. jag hade bestämt mig för att rymma då. Jag var så sur så jag kastade en sten på princess , i huve t, den stenen som jag hade på huvet på en bild. Då sprang princess iväg. och sen kom mor far och ingrid dit till skogen och skulle hämta mig och princess, när dom såg att princess var försvunnen så började ingrid gråta , men jag skrattade åt henne och sprang där ifrån. Alla sprang efter mig förutom ingrid, hon satt o gr'ät i skogen. När vi kom hem blev ja vän med mor och far sedan kom ingrid tillbaka hem och vi blev  vänner. Nu måste jag gå för att alla ska ut och leta efter princess . hoppas vi inte hittar henne, jag hatar henne igentligen , men säg inte det till ingrid hon kommer bli sur på mig, men hon kommer  säkerligen aldrig få reda på de,.
Nöff bajs och ko / Beriit



skogen där jag och princess satt hi hi



Här inne står alla kossor, hi hi


rumpsvett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0