Toppis dag . hihi elskar hest

Hejsan mina älskade små läsare ! Hur mås de ? Själv mår jag tok-bra ! Det är kul. Idag har det verkligen varit en underbar toppen dag! Aldrig har jag hunnit med så mycket på en dag ! Som ni kanske sett så har Ingrid redan berättat om vår fantastiska dag ! Synd. Men jag lägger ut bilder på vad jag köpte snart ! Toppen fina saker!
Imorgon blir det också kul hoppas jag. Jag kanske ska åka häst o  vagn med Brunte Bästis ! Sedan blir det nog ännu mer bad i pölen om detta vädret fortsätter! Promenix blir det nog sedan med Ingrid och grisarna ! De är kul tycker jag ! vad tycker ni?!
Hi hi hi klockan är mycket . Gud så busig jag är! Eller vad tycker ni ? Snart ska jag och Ingrid börja dra oss ner till svinstian, båda vi två ska sova där inatt. Mysigt och kul va ?!?!?!?
Jag ska dricka lite mjölk, den mjölken vi tog av kossorna nu . Jag känner mig lite taskig som tar dens mjölk. Men mamma tvingar mig. Jädrans KO MAMMA !
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag mer om far än mor, fast mest kor ! HE HE HE ETT LITET RIM !
klockan är två, koskit va sent ! Nu blir det nog hopp hopp i hö för mig och Ingrid eftersom vi ska sova i svinstian . I love that !

Nu kommer mina underbara bilder från den Toppen-Dag !



här är hängsel byxor för 30 kronor! dom va fina tycker jag
Vad tycker ni ?



Ny köpt tröja för 10 kronor från ''loppis'' Tok-gullig!





Söta tröjor för 30 kronor på ''loppisen''. Väldigt sköna som jag kan ha när jag rider på Brunte!:)





Nya skor från ''loppisen'' för 50 kronor. Ganska dyra om jag får säga det själv men man har väl en snäll mor !

Ja ja . Nu är det läggdags kan man verkligen säga.
Hoppas nästa dag imorrn blit tok-rolig. Vad hoppas ni ?


Gnägg nöff och mu ! / Berit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0