Prutt på er

Hejsan gott folk! . Idag ska jag hela dagen spendera min tid nere vid vattenpölen i detta soliga 20 graders korv väder. Ja och jag ska försöka bli brun men det blir jag alltid där nere efterssom det är så lerigt. hi hi hi ........ Mor sa till mig att vi ska till den lilla byn imorn också. Ha ha ha det ska bara bli så tok-roligt, eller vad tycker ni?
hi hi hi är dag är det en bra dag tycker jag, för det är varmt och skönt och jag och Ingrid ska laga mat, Ingrid lagar middagen och jag ska laga någontilng till kvällen efterssom jag inte hann laga nån lunch.
Men nu har jag inte tid. Ska sätta på mig mina nya hängselbyxor, skor, och min nya fina pippi-tröja. Mor min tyckte att pippi var liksom min grej ... hi hi vad tycker ni ?

Men Hej då sålänge ni kommer få höra mer av oss ikväll gott folk !

Nöff Gnägg och prutt / Berit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0