Nöff säger man i Grekland !

Hejsan hoppsan mina korvvänner ! Hur är det med er då? Själv känner jag mig väldigt bajsnödig. Hmm varför? Det måste vara för den där korvgrytan jag åt för en timma sen, hmmm varför ? okej.. :)
Jag sitter här och rakar av mig håret. som britnij spers gjorde . eller vad hon nu hette,, hmm varför ? okej :).
Ligger in en bild på mitt hår snart. Om en vecka eller något sådant liknande som kommer vi få se vilken gymnasium jag ooch Ingrid kommer hamna på . Hi hi hi hi hih i Vi har bara sökt djur gymnasium. skoj ha ha ha . Get kul måste jag säga !
oj nu kom en kosssa och slicka mig i ansiktet. Hmmm varför? okeej .:).
Hi hih hi hih ih hi Jag tror jag ska ta mitt sista dopp i vattenpölen. varför okej.
Nu när jag rakat av mitt hår som britnij spers så gjorde förut så kommer jag inte svättas om huvet hihi hi hi hih hi KUL VA HA HA HA HA HA JAG SKRATTAR ÅT DE NU.
Jag brukar tänka på de fattiga barnen i afrika och fnitttra för mig själv. Då är en av de få gångerna jag känner mig tuff ! Mor min säger att jag är tuffast i värden ha ha ha ha fuk ju .

Nu ska jag gå. nöff nöff muuuuuuuuuuuuu!





Mig med en sten på huvet. Den hittade jag i svinstian hi hi hi min älsklingssten.







Hi hi nöff och gnägg // Korv-Berit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0