MU SÄGER MAN I SPANIEN!!!!!! eller .. hmm.. okej. vad tycker ni mina vänner?

Hej mina älskade bloggläsare!!!!
Hoppas ni har haft en under dag, för det har jag verkligen haft!!!!!!!!!
Vi har åkt gris och vagn, he he.. vi har cirka 5 grisar vars namn är, nöffis, nöffan, knorr, snoran och så klart lilla Askungen!!! He he .. den sista har jag döpt, som ni kanske kan märka lite eller ? .. hmm.. jaa
Sedan begav vi oss till våran lilla vattenpöl och badade jätte kycket!! Det var kul, kuckel kuuuuul hehe ett litet skoj kom med i meningen, det var kul :)
 Sen till lunch åt vi korvsoppa, och då blev Berit jätte bajs nödig så hon skulle på dasset men hon hann inte ner .. men dettta får jag egentliten inte nämna i bloggen, men hon kommer aldrig få reda på att jag skrivit detta.. eller vad tror ni????? Så hon ''sket'' på sig i köket, men det uttrycket ''sket'' använder jag bara för att vara tuff.. he he he .. tuffa Ingrid is häär.
Håret som Berit rakade av gav jag till hästarna som hö hihiih, de åt det men sedan spydde de.. vet inte varför hmm..
Och sen ville jag också göra någonting underligt med mig så jag tog min mors klänning och sminkade mig !! GUUUD VAD BUSIGT!! Berit skrattade tok-mycket åt denna händelse, men jag kände mig tuff ..
Nu ska jag gå och steka gris bullar, vi slaktade en gris idag som hette Nöffy, :'( det var min favorit gris .. Men det var ändå lite skojigt!!!!!! HI HI HI ..
Om en vecka får vi reda på vilket gymnasium vi kom in på! Kul! hoppas vi kommer in på Berga som ligger Stockholm tror jag, då måste vi flytta .. Synd, men min mormor som bor nere i Stockholm sa att den skolan var tok-bra och väldigt djurig he he ..
Hoppas mina gris bullar blir goda!!
Godnatt mina kära vänner från er Ingrid. NÖFF


he he he . min mor var lite knas-skojigidag!!!!!!!!


våran vattenpöl som vi ALLTID badar i!! Elskar dig pölis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0