Korv i dalen !

Hej mina vänner. det var ett tag sedan men har varit lite upptagen med att bråkat ! Jag och ingrid är grisovänner! Jag kallade Ingrid för piggsvin och hon blev sur och sa att hon var en gris och så kallade hon mig kossbajs, jag blev sur och sa att jag var en häst, som min bästis Brunte ! Fy , hon är jätte tok dum !
Jag kastade en sten i hennes huvud och hon började grina då och jag skrattade då åt henne. Ha ha rätt åt henne säger jag bara ! Hon kan banne mig vara ett piggsvin den griskorven!
Mor och far tyckte inte om att vi bråka så dom sa till oss då sprang vi därifrån! Jag sprang till Brunte och hon till Svinstian! Där satt vi sedan till klockan 21.00. Sedan gick jag in till huset och då satt hon där inne och åt korv. När jag också skulle ta en korv såg jag att hon tagit den allra sista korven. Jag började grina och skrek åt henne och drog henne i håret men hon kunde inte dra mig i håret för jag har inget!!!
Jag är dum nu och ska snart säga förlåt till Ingrid men först ska jag vara taskig en sista gång och slå hennes häst Slussan . ha ha ha. det ska jag göra nu!

He he Kram på er mina kompis-vänner! Nöff Berit


Här brukar vi iböand bada med grisarna hi hi !
Det här är Nöffis och Knorr ! Söt alltså!


Hi hi här bor vi. Lite busigt


Den här damen köpte mor grytlappar av ! Söt.


Jag på Brunte! Lång tim agu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0