jag är busig, kolla vad jag har gjort på min hej rubrikhe he he he he !!! P.S rolig-dålig dag eller? .. hmm.. KNORR säger man i Frankrike! lärde mig ett nytt ord idag : FETT, som fett roligt Fett = tok, eller jätte .. heheheehehheheheheh kommer använda de

Hejsan mina älskade läsare!! (gummor och gubbar också såklart!!!!!!!)hihi bisug jag är

Idag har det vart en tok-hemsk dag.. Jag har bråkat med Berit hela dagen! det började med att Berit kallade mig piggsvin, men jag är ju en gris mamma!!! jag blev sååå tok-arg på henne så jag kallade henne kobajs och då belv hon sur och skrek att hon var en häst! Sedan kastade hon en sten i mitt huvud och då blev jag ännu mera tok-ledsen så jag sprang därifrån men berit bara skrattade åt mig!!!!!!!! Sedan kom hennes mor och far och de tyckte inte om att vi bråkade hmm.. varför? men då blev jag ännu mer arg och tok-ledsen så jag sprang till min älskade svinstia och dumma Berit sprangde till hennes tok-fula häst Brunte (jag tycker inte han är ful egentligen, jag skriver bara så för jag är sur) ha ha ha!!!!!!!
Sedan satt jag i min svinstia hela dagen ända till kvällen... Sen ropade mor och far till mig och sa att det var dags för kvälls korven! så jag sprangde in och åt alla korvar så att Berit inte skulle få någon he he he .. evuul me! men hon blev så sur och började gråta och dra mig i håret, sedan skulle jag dra henne i håret men hon har ju inget så då bet jag henne i näsan, ha ha ha .........

P.S : vi har fortfarande inte hittat Princess!!! Hittlön erbjuds fortfarande!!!!!! <3<3

 
min älskade Slussan!! Lööv ju!! <3 sötizz.         Våran sötaste Rotta! Den heter så hi hi hi lööv dig!<3<3


Nu sitter jag här i svinstian och hör att min häst börjar gnägga!! varför!!!!!???? nu blir jag rädd! måste srpinga dit och kolla så att Berit inte gör något på henne!!!!! 

Gris och nöffis! /////// Inge (ingrid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0