Ingrids inlägg. Tuppi

Kuckeli kuuu!!!! (min tupp säger alltid så)
god förmiddag alla läsare. Jag sov som en gris inatt hehe .. jag och Berit har ju ladan som sovrum, men det är mysigt!!!!! hihi. Idag ska vi nog kanske in till stan!!!! kan du tänka dig??? det är första gången i hela våra liv, jag är sååå förhoppningsfull. Fast min far Klas-Åke(65år) och min mor Ulla-stina(66år) ska med. Vi kommer ha sååå ooootroligt roligt!! eller vad tror ni?
 Jag ska nog handla lite kläder där då, behöver nya hängsel byxor och kanske ett par gummistövlar eftersom det har gått hål i mina andra.. Sen ska jag kolla efter en loppmarknad om de säljer trosor och kanske strumpor. Vad ska ni göra idag då?
I LOOOOOVE MY MULLVAD!!!!!!!

Fast här var min mullvad bara 1 år, nu är den 1år och 3 månader hihi, visst är den sötiis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0