Foten är av..

hejsan i stugorna!!
Jag har precis ridit på Slussan och hon råkade göra så jag ramlade av och stukade foten.. då började jag gråta så då kom Brunte och slickade mig i ansiktet, eller var det vår hund? jag kanske inte kommer ihåg för att det är ju tok-farligt om man stukar foten.. jag kanske svimmade av, för jag kommer inte ihåg mer.. he he he ..
Så nu sitter jag här vid min dator och ska snart försöka gå ut me grisarna en sväng, som jag och Berit bestämde igår.. hmm, undra vart Berit är? BERIIIT!!!! VART E DUUU!!! ehh, hon svarar inte, ha ha dumma henne ..
Idag har vi tooook-fint väder verkligen!! det är ca 20 grader här och då sätter jag på mig mina nya byxor hi hi :), de är så fiiina!!!! Det är kul tycker jag..
JUUUUSTE GLÖMDE BERÄTTA!!! JAG KÖPTE JU GUMMI STVÖVLAR OCKSÅ!!! ÅÅÅH DUMMMA INGRID!!
här kommer en bild på de (tagen me min mors tuffa mobil)'


Visst är de fina? Ha ha .. De är ju rosa så man märker att det är jag, INGRID, som har köpt de. 5 kr endast!!

Men nog pratat om mode, det är inte riktigt min grej.. Jag brukar bara läsa ''Min Häst'' tdningen, jag brukar sno några av Berit, men säg ingenting till henne !!! Det är vår hemlis he he he ....
Idag ska Berit laga lunchen och jag ska laga middagen, vi har bestämda dagar då vi lagar maten, det är kul!!! Tycker vi.
Ha ha ha .. idag när jag skulle gå och hämta äggen hos hönsen så sov alla hönsen!! Ha ha .. kul va?
Men nu ska jag gå ut me grisarna o Berit, hon ska också gå i koppel säger hon för hon tycker det är kul, och sen ska hon också bajsa i skogen, men jag säger bara: OMG BERIT ÄR EN GRIS!!!

NÖFF INGRID

Kommentarer
Postat av: jb

vad e de jag har stavat fel på mvg barn? :D

2009-06-23 @ 13:25:35
URL: http://joseeffine.blogg.se/
Postat av: korvdalen.blogg.se

thakn u

2009-06-23 @ 14:01:03
URL: http://korvdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0