Första inlägget av Ingrid!

Hej allihopa!
Nu har ju Berit redan presenterat mig, men kan berätta lite smått och gott. Vi är kusiner, och har ungefär samma hobby. En sak gillar inte jag som Berit gillar och det är ju då att ha bajskrig me ko bajs, och låta katten hänga i halsen. Haha hon är lite rolig ibland, den filuren. Vi bor i Småland på en stor bondgård(våra familjer bor tillsammans). Vi har hästar, kor, grisar, får, höns och ja tro det eller ej till och med en mullvad! Den har jag döpt till princess.
Man brukar kalla mig för grisens mamma eftersom jag skrattar lite som en gris och för att min näsa går uppåt, så bara för att de kallar mig det så sover jag i svinstian på helgerna. Min bästa kompis är då min häst slussan, hon är 7 år gammal och är jättefin, hon bajsar jättemycket och då kastar Berit alltid det på mig!!!! Jag blir bara så förvirrad.
Idag har vi inte gjort så mycket, vi lekte korvkiosk ett tag och åt korv medans och begav oss ut på en liten utflykt till en vattenpöl som vi alltid badar i. Det är mysigt! Sen har vi legat och pratat med kossorna om livet och de instämmer på allting vi har att säga. Till exempel som att kossor borde få åka buss och tåg som alla andra människor. Eller vad tycker ni?
Men nu måste jag gå och lägga mig så att jag verkligen orkar upp till Bolibompa imorgon bitti!
Ha det gött! hehe, jag vet att gött kan betyda rumpa, men det menar jag inte hehe ( lärde mig det igår, nöff )
                                                                                       
                                    Våran dröm korvkiosk
Vi ska ju såklart måla om den och så om vi får köpa den av våra älskar mor och far!

                                                                                    

                                       

Kommentarer
Postat av: ingrid jag äger bloggen

Berit du får inte skriva något taskigt! mamma sa att hon skulle prata med din mamma isådanafall. HM! bara så du vet, så ska mullvaden visst heta princess inte nördiest som du vill

2009-06-22 @ 00:11:55
Postat av: Berit JAg äger bloggen också

Ingrid sluta va en sån fisk ! jag tycker inte om dig längre och mullvis ska inte heta prinses då tänker inte ja ta hand om den korven, nej nu blir jag ledsen och beskviken på dig Ingrid . Din lilla Bitch (visa inte de här för mamma snälla Ingrid!)

2009-06-22 @ 01:25:30
URL: http://korvdalen.blogg.se/
Postat av: JAGM ÄGER DEN MEST HA!!

SLUTA KALLA MIG FISK!!!! bara för att du råka komma på mig en gång när jag åt ett fisk huvud och slicka den i rumpan så behöver du inte kalla mig fisk! Det är ingen korv, det är ju ett bröd!!! e du blind

Jag är besviken på dig och också!!!!! (p.S jag visar inte det här för mamma om du inte visar)

2009-06-22 @ 12:40:28
Postat av: JAG ÄGER BLOGGEN MU

Men ingrid :'( FÖRLÅT FÖR JAG VA DUM NU KÄNNER JAG MIG JÄTTE FÖRTVIVLAD NÖFF NÖFF

2009-06-22 @ 12:43:12
URL: http://korvdalen.blogg.se/
Postat av: korvdalen.blogg.se

men berit :'( gnägg gnägg.. hoppas din häst brunte dör!! HE HE HE ... evel pirson

2009-06-23 @ 00:09:01
URL: http://korvdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0