EN HEMSK ROLIG DAG.. NI KOMMER BLI LÄDSNA PÅ BERIT .. OCH PÅ SJÄLVA HÄNDELSEN.. GRÅT EJ FÖR MYCKET SÅ ATT ER DATA INTE GÅR SÖNDER, NI MÅSTE FORTSÄTTA LÄSA VÅRAN BLOGG 4-EVUUR HEHE BUSIGA INGRID

Hej mina läsare!!!
Idag har jag varit tok-ledsen.. Princess är borta ur mitt liv, min andra bästis! (efter bERIT)
För att Berit skulle rymma, och då tog hon me min älskade mullvad.. Och nu är hon försvunnen!!
Det var så här : Berit blev sur över något och då rymde hon. Och sedan när vi hade letat efter henne en stund så struntade vi i henne, hon kan klara sig om hon vill!! Sedan skulle jag hälsa på min älskade mullvad men då va inte hon där!!! jag blev jätte ledsen, och då skulle jag ta reda på vart hon hade tagit vägen, så jag letade efter spår. OCh då fick jag syn på Berits skoavtryck och bredvid var det mullvads avtryck!!! berit hade alltså tagit min Princess som gisslan. Då hoppade jagh på Brunte och bet han i nosen ha ha ha .. evuuul me!
Och nu är hon inte här än, Berit lämnade henne i skogen helt själv!! Hon hade också kastat en sten i hennes huvud!!! STACKARS PRINCESS, DU ÄR MIN ÄLSKLING FÖR ALLTID VI TVÅ!! GLÖM INTE DET!!!
Men sen sa Berit förlåt och jag glömde bort min Mullvad he he he ..

Min bästis Princess!!!!!Om någon ser henne kontakta mig genast! hittelön erbjuds.

Och en sak till som Berit har gjort idag, men jag blev glad över det. jag berättar: Vi badade i vår älskade pölis<3 puss på dig. Sedan puttade Berit i Brunte i vattenpölen och då blev Brunte sur och bet henne i rumpan, då började jag tok-skratta hi hi hi, busiga jag. Då blev hon sur på mig och sprang efter mig med sin hästbajs-sko, och slog mig på huvudet, då belv jag tok-glad!! he he he :) Vi är bästisar!!! 4-eVur

hoppas ni haft en kuckelii kuuuul idag!! Det har jag haft he he he ..
Men nu ska vi leta efter min Älskade Mullvad : PRINCESS!!!!!!!!! <33<3<3<3<3<3<33< lÖÖVE JU
HEJDÅÅ MIN ÄLSKADE LÄSARE OCH VÄNNER OCH GUBBAR OCH GUMMOR! PUSS PÅ ER !!! KRAM INGRID!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0