Bonde Ingrid :)

hejsan alla gubbor o gummor i stugorna ( bondgårdarna)!!!
Idag har det varit TOOOK-ROLIGT!! Vi har badat i våran vattenpöl med Slassen och Brunte !! hi hi hi... så kul!!
Vi var också i vår lilla by, och där åt vi som vanligt våra älskade små fett klumpar, KORV ME BRÖD!!!! jääss..
Juste, jag lagade ju maten idag.. det var suuuper otrooooligt roligt. Min häst hjälpte mig lite också, han la ner morötter :) Sen kom Princess över på en kvällsfika och vi pratade lite om livet, och sådant. Sedan återvände hon hem till sin koja i skogen, eller bor de i marken? hmm.. vem e hon egentligen?
Nu är klockan mycket idag igen, gud jag följer inte mina sov-tider, min mor kommer bli tok-sur på mig om hon kommer in till ladan och ser mig nu. he he he jag hittade en saft kanna i kossornas hö, den tog jag och drack upp. Mor kommer bli sur men jag skyller på Berit då hi hi hi ..
Nu måste jag sova för att jag sja upp om två timmar igen och mjölka korna!!
MIN FOT ÄR JÄTTE FUL NU!!!! SOM NI KAN SE I BERITS INLÄGG.....

NÖFF NÖFF INGRIIIIIID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0