Berit is back !

Heluu jag och pappsen o mammsen håller på att packa till stan nu ! Vi ska dit med Ingrid och hennes föräldrar! Det ska bli gris roligt tycker jag ! Hehe. Efter stan ska båda våra famijen bada nere i vattenpölen en bit bort från oss ! Sen ska våran rottweiler följa med , och Brunte hihi . Jag dricker saft !!! :O Fast mamma vet inte de ........... Hoppas hon inte kommer hon brukar bli ko-arg när jag gör sådanna dumma saker! Fast min papsi brukar vara lite snällare. hihi..... ja ja i alla fall i stan kommer vi ha tok-roligt efterssom det är första gången vi ska dit så är jag extra spänd , ser fram emot det korv mycket ! yeah.



 
Det Här Är Också Min Min Bästa Vän




Korv öron och Ko rumpor ! / Berit

Kommentarer
Postat av: mickaela

sv: tack så mkt :)

2009-06-22 @ 13:02:51
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, låter härligt ;)

2009-06-22 @ 21:55:07
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0