Berit Här !

Hej hej alla korv älskare !
Hur mår ni ? Jag mår bra ! Yeaah. Just nu sitter jag här och äter en korv och bloggar. Korven blev lite bränd men det gör ingenting. Just nu har jag i mitt hår en hemmagjord hårinpaktning gjord på korvfett, kobajs och lite hästsaliv. Salivet är från min bästa vän Häst Brunte. Han är tjock och liten , jätte gullig ! Jag kan inte skriva så långt efterssom jag ska trycka in ko bajs i Ingrids öron näsa och mun, de gör jag varje natt, och nu sover hon så då är det dags. Den lilla Bitchen ............ Jag och Ingrid bor här på en bondgård med våra familjer, vi är kusiner. Min pappa Carl-björn är 67 år och mamma Astrid är 63 år, dom är mina bästa vänner efter Brunte och Ingrid........... Just nu sitter jag och kollar på hästporr på min data, hoppas inte att mamsen kommer nu för hon tycker inte om när jag kollar på djurporr såhär med kossor och hästar som har samlag . Hmmmmmmmmmmm varför, vilka är mina föräldrar egentligen ....................... Imorgon bitti ska jag lägga ko bajs i Ingrids skor . Ha ha ha ! Det är bara så tok-roligt tycker jag . Ja ja nu är det dags att gå ner till kossarna , jag sover hos dom varje natt, de har jag gjort i hela mitt liv. Kossorna får mig att trivas, speciellt lukten !
Godnatt

Jag älskar Korv och Djur Bajs , Glöm aldrig de !

 
Mitt (Berits) bajs,           Bruntes bajs,            Ingrids bajs            Korvar        



Nöff Och Gnegg / Berit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0