mormor is a bits!!??!?!?

Jag är väldigt besviken och ledsen just nu. Mormor har sagt till img att jag är skadad i huvudet. Att jag har haft det sen jag föddes. JAG ÄR EFTERBLIVEN. HJÄLP.  jag är en fisk. Jag förstod inte vad hon menade med det efterssom jag själv tycker att jag är tok-normal. hallå ?!?!??!?!?? MORMOR ÄR DUM I HUVUDET. JAA. bara för det ska jag rymma nu. Till Birgitta min bäst frends. Jag ska inte bo med mormor och mmorfar längre dom är inte snäll. Ingrid(the pig) är lite snäll men jag tycker hon mer efterbliven en jag i alla fall. EFTERBLIVNA INGRID(the pig) HA HA HA! SEPE. hi hi . JAG HATAR DIG MORMOR. ha ha keringjevul! mensmens, jag har mens nu. SKOJ. Ingrid(the pig) lärde mig om sin hemmagjorda bimda hi hi jag har en sån nu i trosorna. jag har på mig mormors trosor nu eftersom mina är mensblodiga. Kul! jaaa. He he snart ska jag gå och sno mormors plonbok ha ha jag ska ha hennes pengar innan jag rymer ha ha kul. roligt!  hoppas inte Ingrid(the pig) skvallrar till mormor. då blir hon sur. jag tyker inte om det! nej varför jaanejokejhmmm,varför jaa ? he he okej........... LITE BILDER KOMMER HÄR NERE! HA HA HA HA HA HA SKOJ ROLIG KUL!





Min morfar jobbar på dagis. Idag såg jag han krama denna flicka?! är han otrogen mot mormor ? NEJ ! hoppas det rätt åt mormor he he .


Detta är min moster. Bus moster är rätt gullig ! Puss på din goa mun! hi hi



Jag när jag gick i 6an. alltså 4 år sedan! Kul med gamla foton. på bilden var man ju rätt söt igemfört med nu! Men egentligen är jag alltid söt ! PUSS OCH KRAM PÅ MIG!!!!!!!!!

KRAM KRAM VÄNNER MINA! /// BERITT THE COOOOOOL COW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0