MOR OCH FAR LENGTAR EFTER ER !!!

Hej mina vänner!:!)!:)!:!=!:!)
Kul.
På skansen var det underbart otroligt super-kul! Vi kollade på får och lamm och älgar och björnar och sälar och masor av kulroliga saker. det var skoj, mormor jillar att ummgåss med min och ingrid(the pig).. Hon sa igår att hon älskade oss !! Jag blivde rörd! hi hi gullmormor. MEN JAG SAKNAR FORTFARRANDE MOR OCH FAR. DOM ÄR BÄST. BÄÖTTRE ÄN MORMOR. HA HA !
Ja idag har vi inte gjort så mycket. varit ute på en promeniks med mormor och morfar och Ingrid(the pig). det var roligt. Mormor har lovat ioss att besöka ett stall snart !! KAN JU BELIV IT? JAaAaAaAaAaAaA;)
kul, he he. Nej nu ska jag ta och ringa Birgitta.! Vi ska ha myskväll idag! Genom telefon. Jag ringer henne sen prataar vi i telefonen ett tag , om allting. Som jag och Ingrid(the pig) brukade göra ed korna och grisarna! Birgitta är som en ersättare för djuren! Jag har glömt brunte nu okså ha ha ha ha ha ha . HOPPAS HAN HAR DET BRA ! (KRAM).
Ja ja ja dags för kvällsfika, Det blir gröt som jag älskar hi hi ih......


ÄLSKLINGSLÅT NUMBER ONE!:

Uti i vår hage där växa blååbär

kom hjärtans fröjd

vill du så binder ja åt dig en krans

kom liljor o akvileja

kom rosor o saliveja

kom ljuva krysmynta kom hjärtans fröjd.



BILDER:





EN GAMMAL BILD PÅ MOR FRÅN FÖRRA ÅRET. MISS JU !



SAKNAR DIG OKSÅ FAR MIN. LOV JU !



NÖFF GNÄGG ///////////////////////7 BERIT THEEE coooooooooooW AJM COOOOOL !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0