hola, de säger man väl i E+gypten. eller?! Jaaaaaaaaaaaaaa

Hej jag kom in på berga
gymnasium tok kuligt och i lappp klland var de jätte roligt också jag är glad he he he he he he he he busiga jag ..


Nu kommer
lite bilder ia alllla fall jag är snygg snygga jag .. he he skojj skojj på mig  hi hi hi ...'



Jag är lite stressad för det är en ko som slickar mig i stjärten så he he he ni förstår nog vad jag menar eftessom jag har brottom ho jko hi hi hi bilder kommmer .. busiga jag skoj skoj på mig he h ehe he he he .


Min Söta Sommar Hatt Hi hi Hatar den ! Så Snygg!! Nöff alltså




Världens snyggaste tunika. Så tuff . Jag tycker jag är snygg i den .



Dom här har jag gjort helt sälv ! Duktiga Berit alltså!




Min hand. Hej hej (vink vink vink hehe ! Snygg jag är !)




Min nya som jag köpte i Lappland. SnyggBerit , det är jag de !





Ja , så ser det ut mellan mina tår. Hur ser det ut mellan era! Skicka in en bild på [email protected]




Det där gick jag i i Lappland. Skojigt.  Jaaaaaaaaa





Michael Jackson . Synd att han dog. för de var vell han? Hm. jaaaaaaaaaaa




Mina ben. ganska smala, synd i alla fall för jag vill vara ´tjock. de e tufft! Haaaaaa!





Åhh bajskorvar massor på varan . Tufft! (wow)




Detta bild toges i vintras. Vacker snö.




Pappa har en tatuering  på magen. Min pappa är tuff så de så era tönt-grisar ! ha ha .




Denna banan åt jag igår .





Pappas små fötter! (söta)




Jag är hungrig. det är vi alla. då får jag väl ta lite ny mjölkad mjöllk.. He he skojj skojj .

Hejsan hoppsan alla gubbar gummar och korvgrishönshästapor!


jaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0