he he chips bajs ! kul BERITS INLÄGG kul. kul .- eller hmvarförjaa

Hej hopp.... gubbar.. och ... gummor....
idag är jag lite lessen........jag råka bajsa på mig i min mors säng och hon blevde jätte sur . hmvarförokej . Fast ändå är jag glad för idag är det en speciell dag . vet ni verfur? MOR MIN HAR KÖPT CHIPS OCH SAFT ?!?!?!?!?!? Det gör hon annars bara i speciella tillfällen. hon gjorde det nog för att överaska mig och ingrid .. jag måste bara säga detta :


MOR DU ÄR EN RIKTIG BUSGRIS HI HI LÖÖV YUU MOOR MIN . DU ÄR SOM EN LITTEN GOSSE KO! TACK FÖR CHIPSET MOR MIN !

okej nu känns det bra ändå hi hi hi . hmvarförokej...
Nu ska jag gå och bajsa snart efterssom jag blir lätt lös i magen när jag äter onuttiga saker kommer snart...................................................................








Tillbaka......
Jag bajsade i handfatet för ingrid satt på dasset... fy ingrid fyy !








Detta är min dröm kille, så charmig och söt. nästan lika snygg som berit själv ! Ha Ha Ha ! Kul ,. kul.




kul.





 pappas näsa den är så tok gullig att jag vill SLICKA I DEN !!! kul ..


kul
jaaaaa




NÖFFFF 
GNÄGG
FRÅN BERIT TE BESTST



JÄDRANS INGRID SPAGETTI

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs =du

2010-09-30 @ 20:49:57
Postat av: Anonym

knull bull

2010-09-30 @ 20:50:42
Postat av: Mästerkatten i gummistövlar...

Tjenare lilla vän!

Du tycks tycka likadant som jag lille gosseskitunge. Jaaaaaa, minnsann lilla göösseepprutt. Blogga nu om den här finfina lilla bajskommentaren på din lilla fina korvdalen! JAAAA jättefint jag vet!

Puss puss vi älskar korvar (veg) och bajskorvar (veg)

2012-02-03 @ 16:57:49
URL: http://MÄSKERKATTA SKITER I HANDFATET

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0