ROLIG ROLIG DAG MÅ JAG SÄGA MINA ROLIGA VÄNNER KUL-ROLIGT FAKTSTISKT KRAM!!!!!!!

Hej guubbar och gummar . he he.
Det var mycket länge sedan jag skrev om vad jag gjort och sådant ! Men nu ska ni få höra riktiga nyheter.! Vi har varit i STOCKHOLM ?! kän ju belev it? Det var så ''coolt''. Jag och ingrid gick på stan själva! Vi såg att det var många barn i våran ålder som var där. dom var coola. fast dem gav oss snea blickar, dom slängde med håret, spåttade, rökte och sådant. sånna ska verkligen inte jag och ingrid bli! FY NEJ. men om vi ska bo i stockholm ska vi bli lite colare. jag skka köpa coola kläder, ta hål i öronen och försöka få kompisar så jag kan vara med någon mer en ingrid som jag varit hela livet!
I allafall i staden Stockholm så gick vi runt och tittade i riktiga affärer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom  hade underliga kläder, mer sådant som vi inte riktigt är vana vid, vi är vana vid gummistövlar hängselbyxor och en tröja kanske.. där fanns det kläder som var fina, så fint har jag aldrig sett,  OCH ALLA  KLÄDER VAR HELT RENA DÄR!!! tufft. Där ska jag och Ingrid ''shoppa'' någon dag. Hi hi efter vi vart och tiittat runt lite gick vi hem till mormor och åt nybakade bullar och ett glas saft!!!!!!!!!! MORMOR ÄR BUSIG SOM GER OSS SÅDAN ONYTTIG '''SKRÄPMAT'' . men det gör ingenting för oss för det är gott, men m or min skulle tycka mormor var lite olydig som gav oss såndant onyttigt. kul. roligt. kul.

hi hi , men nu är vi hemma igen, i bondgården! ingrid är busig, hon kittlar en ko . ha ha ha dumma ko.
oj nu sparka kon henne, hon flögde in i veggen, HA HA HA ROLIGT TYCKER JAG ! VAD TYCKER NI ? SKICKA IN ERA ÅSIKTER PÅ [email protected] ! HIHI KORV KORV,

Nu ska jag leka med mig själv i en lerpöl.

Det kommer lite bilder från idag här nedanför!


hi hi ni får se dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROLIGT. KUL .

NÖFF.





ENN BUSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! '''FETT'' COOLT !!!!!!!!!! ELLER HMM NEJ JA VA  OKEJ ?!?!?!??! ROLIGT KUL ROLIGT. JAAA



VACKER BILD TYCKER JAG  . JAG ÄR KORV HI HI



EN AFFÄR VI SÅG! KUL ROLIGT


VI TRÄFFA EN NY VÄN. MU TILL HENNE SÄGER JAG NU! MU: JAG GILLAR DEJ! KUL


ROLIGT.



DET VAR ALLT , ÄLSKARR STOCKHOLM.. KUL. ÄLSKAR MOR OCH FAR. ROLIGT. HI HI

HEJ DÅ MINA VÄNNER !!!!!!!!!!! NÖFF NÖFF FRÅN BERIT THE COW


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni typ 9 år eller? töntjävlar

2009-07-09 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0