lapp i landet he he he he ''fett'' rolig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HEEEEEEEJ mina älskade vänner och gubbar!!!!!!!
jag är bara såååå gladjust nu!!! som ni vet åkte vi ju till Lappland och vi kom hem igår, men jag orkade inte skriva då heheheeheeheheh!!!! För jag och Berit ohar handlat kläder i riktiga affärer!!!!! herre min gud... de är tok-fina!!!!

MIN FINA ÄLSKADE NYA TUNIKA!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE DEN HELA TIDEN!!!!! PUSSSSSSSA DEN


'Mina älskade ballerina skor!!! (heter de verkligen ballerina skor.. hmmm nej) tooook-fina!!!!!!

 mina nya ögon skuggor!!!!!!!! de är sååååå fina!!!!! ska annvända de hela tiiden!!! puss på de!!!


mina fina gris tallrikar som jag ska äta mina korvar ur hela tiden!är så glad!!!!!!!! BErit oksåååå

Vi hade det ''fett'' roligt i Lappland med våra kära föräldrar. Vi bodde i en liten stuga!!!! ''liten''...

 tok- stor stuga! Denna levde vi i hela veckan!! mina kära vänner..

Vi jagade älg i Lappland ha ha .. det var roligt tycker jag! Men jag råkade skjuta Berit istället så det blev ännu roligare, Så nu går hon med kryckort!!!!!!! hi hi hi hih hihiihi...
kolla vad ''ful'' älg jag hittade!!! ha ha ha .. den är fin!

Vi åt nästan ingen korv uppe i Lappland!!!! varför.. hmm :( jag är ledsen!
Men det var roligt i Lappland, Vi ska tillbaka dit om cirka 5 år:) ji pi!
JUSTE! när vi kom hem så låg det ett brev! DÄr inne stod det att vi kom in!!!!!!!!!!! ha ha ha .. gisssa vart!!!!! BERGA SÅ KLA RT! så vi ska flytta till STHOKLMM VÅRAN FÖRKORTNING PÅ STOOOHLM. HI HI HI ..  VI SKA FLYTTA OM CIRKA EN MÅNAD! HEJDÅÅ SMÅÖLAND HE HE HE .,.. ROLIGA JAG ROLIGA JAG


en fin lant väg!


här vandrade vi!!!!!!!!! tok-roligt!!!

Nu ska jag gå och vara med grisarna och säga hej till de!!!!!!!!!!!!!!! älskar mina grisar!!!!
hejdå gott folk! hej hopp i hagen!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahahahahahahhahaa skön /// sofia kajsas lille syrra alex kompis <3

2009-07-07 @ 21:53:27
URL: http://korvdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0