svaR pÅ taL!

Kommentar: Spyfärdig:

Fy faaaan vad ni är äckliga som skriver, ni äcklar hela sverige, så omogna och TÖNTIGA, att jag ens tar mig tid att skriva det här inlägget, ush, blir smutsig, måste ju för fan duscha efter det här. Ni måste vara fula och mobbade..

Svar: Verfur er vi eckliga förstor inte vad du vil igentllingen? Vad vil du igentlligen? Ok vem er du igentlligen?
Hmmm tänk tänk tänk...... Verfur är vi omogna och tönntiga för vi er oss sjelva ok det ska man vara, i alla fal säger mormor det ha ha ha! Verfur blir du smuttsig har du badat i pölis eler? HA HA HA!! Om du tyker att vi er så himla eckliga så behöver du intä lesa voran blog så du vet. Så sluta les den då din tönt . verfur ska du dusha?HMM.
Ialafal säger mor mor att jag er snygg och det er ingen som mobbar mig så slutta skriv komentar och jug för vi blir faktis inte mobade??????????????????????????????????? Jaaaaaaaaa!!!! Bits... du er en tönt ha ha.




HÄR KAN DU BADA OM DU NU BLEV SÅ SMUTSIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: idiiiiioooot

dö, töntar

2009-07-23 @ 13:51:57
Postat av: KORVDALEN

du kan dö din tönt

2009-07-23 @ 18:55:36
URL: http://korvdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0