roliiikt

HEJSAN ALLA VÄNNER!!!!! Idag har jag och Berit haft kul!!! (kuligt) he he he.. Vad har ni gjort idag då????? Idag hörde jag min första Mikel Jakkson låt, den hette triller tror jag!!! den var läskig :'( jag började gråta och slog morfar på magen .. hehe då blev jag glad igen!!!!
Idag har jag ''sjkoppat'' lite!!! Vi gick till någon affär som heter Jina tricåt, den fanns i Småland okkså och sedan nån som hette HeM.. Det var ganska billigt där inne bra!!!!'!! De hade lite fina kläder men inte mykket!  SYND!!! Sen hitta vi vår älsklingsaffär! Den heter Polarn O Pyret!!! ROlikkt!

Jag kan inte läga in bilder! SYnd! men jag kan lägga ut bilder på kleder nån annan gång! kanske i nesta inlägg!!! rolikkt mina vänner..

Sedan gick vi till någon stor park, vet nite vad den hette. Men vi badade i någon stor fontän där he he he .. alla kollade då okkså  vet inte varför!!!! ????? kan någon svara ...
Men nu ska vi få kvällsfika! mysikt!
Godnatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pes aut!
Snedstreck ingrid the Piggii!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0