när jag mjölkade BERIT ha hah ha ha .. nu blir hon glad

När jag mjölkade Rosa, så bajsade hon på mina knän ha ha ha roligt!!!!!!!!!! Jag började skratta då och då kom Berit och slog mig i benet, då började jag gråta och då trodde Rosa att jag tyckte det var äckligt med bajs i knät! men det tycker jag inte ! ROSA OM DU LÄSER DETTA SÅ SKA DU VETA ATT JAG ÄLSKAR NÄR DU GÖR SÅ! ÄLSKAR DIG BESTIS!

JUST NU sitter jag och dricker Festis! herre gåd.. alla blir förvånade va?!?!?!?! men far min hade vart i byn och då hade han köpt en till mig, jag blir sååååå tok-''fett''-lycklig!!!!!!!!! ji pi pi pi ip!!

idag dödade jag en pippsi okkså :) det var roligt :P.......... sur gubbe he he he he

bilder kommer nu!!!!


den dödade jag!" jag kastade en sten på den ha ha ha ..

ha ha ha ,, Rosa är så skojjig ibland .. Busfrö eller ska jag säga Busko! hi hi hi pözz


detta är min älskade festis! så här mycket socker gav jag SLussan!!!
HEJDÅ ÄLSKADE LÄSARE OCH GUBBOR !! JAG ELSKAR DIG!
ERAN INGRID THE PIG!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du!!

Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :) Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :) Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..

Kram// Mia & Mirna :)

2009-07-06 @ 21:31:43
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0