KUUUUUUUUUUUUUUUUL

DET VAR SÅ ROLIKT PÅ SKANSEN!!!!!! DET ROLIKASTE JAG GJORT I HELA MITT LIIIIVVVVV!!!! HAR NI VARIT DÄR NÅGONGÅNG? BERÄTTA! SKICKA I SÅDANA FALL ETT GULLIKT MAIL TILL : [email protected] DUKTIGA LÄSARE!!!!!
Ja vi kollade på så många djur så jag blev helt svimmm färdig!!! konstigt.. sen fanns det en stooor sjö (stor vattenpöl) med massa fåglar i! där badade jag för det var så varmt ute he he he .. alla kollade på mig men jag och berit förstod inte så mycket varför?... har nån svaret? skicka i sådana fall ett mail till : [email protected]
ja he he he ..
sedan när vi gick in på barn skansen blev jag helllt gallen!!! ni skulle ha sätt mig ha ah ha .. jag hoppade in till kattungarna och tog en under tröjan och sprang därifrån men sedan kom det några hästar och då slöppte jag kattungen på marken(den skadades för jag slängde ner den på marken ha ha ha!!! dumma piggi!!)
Sedan klappade jag hästarna istället! det var roligar he he he .. saknar slussan!!!! MEN inte mor och far ha ah ah!!! jag är dum (jag skojar bara). Jag saknar pööölis! vi lämnade han bara där! helt hjälplös med ingen som kommer bada han! älskar dej pölis forävuur!!!
Men nu ska jag gå och kolla på tv me mormor! jag älsakr mormor o morfar! idag sa de att de älskade oss! jag började gråta och slog till mormor i huvudet! roligt!
hejdå!!!!

INGRID THE PIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0