JAG ÄR JÄTTE COOL. (SÅ SÄGER MAN VÄN I ITALIEN ,. ELLER ? JAAAAAAAAAAAA)

Hej mina under bara vänner ( gubbar gummor . . . kul . ? jaaa ) Hej hopP!
Nu är jag och Ingrid (the pig) i stoklkholm med mormor och morfar. Dom är mina underbara vänner här i stojfdholm. Kul . JAAAAAAAAAAAAAAAA hi hi busigt busigt. Roliga jag . ?!!!??!?!?! JA
He he he imorgon ska jag och Ingrid (the pig) ut på uptecksfärd och kolla om vi hittar några vänner, kanske nån som jillar djur ? eller nån som jillar lera och ko bajs kanske ???? ÄR DET N´ÅN DÄR UTE SOM VILL BLI MIN VÄN ?!???!


ja ja ja kul och roligt .............. eller ? jaa nej va varför vem vad okeeeeeeeeej `???!!!


HA HA HA JAG ÄR BARA FÖR BUSIG IBLAND HE HE HE ROLIGT .,....... SKOJ JAA

hi hi nu är det dags att sova . jag är inte van att sova i en säng, saknar svin stian , R.I.P SVINSTIAN.
och brunte i lov ju ! PUSS PÅ DEJ BRUNTE JAA........


J ja ja hej då mina kära vänner. vi hörs syns och ses skriver imorrn om vi hittar några vänner ! KUL ROLIGTMKUL ! HI HI HI ,





KRAM PÅ ER GUBBAR O GUMMOR . HEJ HOPP!

PS. NÅGONTING MIN OTROLIGT UNDERBARA MORMOR KÖPTE TILL MIG, ROLIGT KOLLA PÅ BILDEN, JA


Tuffa ridstrumpor JUMPING stl. 35/37 - nyvara
TUFFA RIDSTRUMPPER ! (COOL, JAG ÄR TUFF NU FUKERS)

HEJ HOPP GUMMOR O GUBBAR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0