jag är en hest?

JAG SAKNAR MORMOR JÄTTE , JÄTTEMYCKET! fast jag vill inte gå hem till hene för att jag har hennes plånbok med jääte , jätte myket pängar ha ha ha mor mor är sekert pank ! HA HA HA ROLIGT SOM F*N HAHA . ups jag sverde ! jag slår mig själv i magen ! hi hi kul.
Jag har inte bårstat tenderna på 2 vekor snart !!!! fy fy bettan(berit). jag sitter nu i alla fal med ingrid råberrt och birgita ! Vi har jäte råligt! he he . igår tog jag rånerrts far på rumpan ha ha . sött sött gulligt. jag ramladde okså igår och slog ut några tender. SÅ SYND, jag gret men sen när jag kolade mig i spegeln så skrattade jag , jag var vacker !!!



Mina tender! eler ska jag säga tandkött? hmm nejvadvarförhurvemvad? okeeej !

Kram venner ! /////////////////////// The CooooooW BeTTan (BeriT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0