hejhejeheejehej

hej mina kära vänner eller ska jag säga ''tja''?.. hmm JAAAAAAAA
Snart ska jag och Berit till Pölis, vi har ju inte varit där på länge, Stackars den! Den måste känna sig såå ensamm.. Men vi kommer Pölis!!!! Om du lässer detttaaaa så ska du veta att jag tycker du är den bästa pölis i hela världen!!!!!!!!!!
Hmm.. Idag har jag inte gjort så mycket.. hmm.. varför.. neej.. joo.. neej.. joo okej då!!!!!!! Vi mjölkade korna lite och sedan begav oss på en ridtur! Det är bara sååå tok-härligt!!!! Mina kompisar! Ni vet vad jag pratar om he he he .. eller ?????
Hur mår ni då?
jag mår tok-''fett''-bra!!!! Jag är glad för jag har fått en heeeeeeeeeeeel banan !!!! :D far är så snäll! Och mor.
Nu ska jag gå¨till Svinstian, mitt hem! och sova. Men först måste jag alltid sjunga godnatt visor för våra små grisar så att de somnar och sedan måste jag alltid ge de en varsin rump-puss!!!
KANSKE skriver senare! MAn vet aldrig med lilla BUS INGRID! ELller hur!!!!!!?????. JAAAAAAAAAAAAA
Nu måste jag springa!!! Så att inte mina älskade NÖFFISAR börjar gråta..
PÖZZZZZZZZZ ERAN INGRID THE PIG!!!!
http://www.tiger.se/dagbok/bilder/grisar.jpg
mina söta små grisar!!!!!! älskar mina nöffisar!!!!!!!!

http://3.bp.blogspot.com/_EeHh5KTdLPU/SU__Rh3XwUI/AAAAAAAAE-E/Cz35ac959IQ/s400/DSC05615.JPG
mm.. jag älskar KASLER!!!!!!!!!  det är ju gris rumpa hi hi hi ... förlåt nöffisar!!!!!!!!!! DÖDA DÖDA DÖDA; MAAAAAAT

HEJDÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0