hej

Hej vänner mina!
Sitter hos Birgitta nu. he he rolitg. Undra vad mormor säger hemma. Ingrid har okså rymt för hon skrev de i bloggis. Jag ska kanske ringa henne?Eller?Vad tyker ni berätta för mig era osikkter!`?!?!?!?!? JAAAA.
Ja ja ja kul kul. rolitgg. hos birgitta är det musigt! Fast jag är lite rädd för hennes mor. Hon ger mig sura blickar?! VARFÖR BIRGITTAS MAMMA?! Jag är fakktis lite läsen, saknar Ingrid hopas hon mor bra hos råbert! Är han rå? okej kul jAA..
Juste. jag har må lat mina naglar jätte vackert hi hi hi. I gult. Som kiss <3 älskar kiss! hi hi skioj kul roliga berit roliga berit. ja
För mormors pängar har jag köpt lite saker hi hi . Visar bilder nui!!!



mina naglar sötgulli


Söt Shol hi hi gullpull


Veldigt vaker kläning ! jag elskar dän!



Denna mat var kul! roligt mat roligt mat kul


KorvKorv/ Eran Berit
Coooooooooooool Coooooooow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0