GNÄGG OCH NÖFF ALLESAMMANS! GRISLOVER

Hej alla barnen. idag är det regn så jag har badat i lera. de var kul tycker jag  ! he he he . roligt.
Min mor kramade mig nyss kul va jaaa. Idag har jag varit med grisarna i svinstian hela dagen och gosat med dom. Jag åt middag med dom nyss.. Mums ! Det var roligt!Kul.

He he he jaaa. Jag ska snart gå och lägga mig är faktiskt lite trööttt alltså. Men snygg är jag i allafall det är nåt som är säkert. Ha ha ha lusers.

BILDER FRÅN IDAG KOMMER HÄR NERE NU ! JAAAAAAAAAAA


Nöffis är världens sötaste och snällaste vän-kompis! eller kompis-vän? hmmvarförhmmjaokej nej ?




Det är är grisen. Fast han åt i upp förra året. det var gott . ha ha ha döda grisapa !



Detta är Korven när han hade ätit upp vår katt !:( det var tråkigt . ha ha ha ha ha roligt.



  ''FETT'' SNYGG ELLER HUR ?!?!?! VAD TYCKER NI GE MIG ERA ÅSIKTER?
SJÄLV MAN JU KÄR I HAN! SO SECKSI. HI HI BUS BERIT DÅ DET ÄR JAG DE! HI





MÅNGA GNÄGGIS&NÖFFISAR FRÅN BERIT ! MU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0