FRÅGA, ALLVARLIG ELLER INTE?

Jag har länge gått och grubblat över denna sak.. Är turiket ett land eller inte? Ligger det i Sverige eller i Stockholm? jag ahr alltid undrat vad det är för något! FÖr alla säger att de har varit där och jag vill ju okkså åka dit men jag vet inte vad det är ( jag vill vara ''coola'' som alla andra, det vill Berit sagt okkså ) Men om ni vet vad det är kam ni väl meila till : [email protected] Tack på förhand!!! Nu kanske jag ska sova! men vi får ju vara uppe hur länge som helst här, så jag vet ej hur jag ska göra!
P.S : jag har träffat Robert nu! Han var så snäll och ordagrann mot mig! vi kanske ska träffas igen och då ska jag låta Berit följa med! Roligt eller hur?
Lite bilder :


Det här är våran mormors idol! Edith Massey.

Dettta är våran mormor! hon är ganska lik den där andra tanten!!! Gullig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0