EGNA BINDOR MED MERA Ì DETTA ROLIGA INLÄGG.. SKOJADE MED ER. DETTA INLÄGG ÄR TRÅKIGT!!! NÖFF SÄGER MAN PÅ GALAPAGOS ÖARNA!!! :) JAAAAAAAAAAAAAAA

hej mina älskade läsare!!!
Idag har vi lärt oss ett nytt tufft ord : TJA, det är tufft tycker vi!! För vi ska ju flytta till Stockholm och där måste man vara tuff annars blir man något som kallas : ''mobbad''????? varför.. hmm.. jaa... neej.. joo vem?
Så jag och Berit göra en eckstreme mejkover! he he he he .. ROLIGT ROLIGT ROLIGT!!!! Vi har ju köpt tuffare kläder redan, mens vi måste ju faktiskt ha en varsin moped!!!! Eller ska vi åka i våran traktor i Stockholm!!??? JAAAAA ROLIGT!!!
Det är bara jag o Berit som ska flytta till mormor o morfar för våra mödrar o våra fadrar vill inte följa med oss.. mens mens.. juste.. Jag har fått min första mens nu.. jag satt på dasset och skulle kolla om ja hade kissat på mig, men då var det något rött där. Då könde jag på det och luktade och det luktade gott!!! :) mens i love juu!!!! jäääh.. Så nu har jag en egengjord binda på mig ska berätta hur man gör

1. Du hämtar ett stort blad från skogen.
2. Du hämtar ett snöre och tejp.
3.Du lägger bladet i trosan, sedan knyter du fast bindan med snöret.
4. Du sätter fast tejpen i mitten av bladet så att det kan suga upp mensen.
5. KLAR! DU HAR GJORT VÄLRDENS BÄSTA BINDA! VAR GLAD!! INGRID ÄR BÄST JAA


det var roligt! men nu ska jag gå och göra flera bindor! P.S man kan använda en sådan binda i flera dygn! he he he .. men jag vill byta hela tiden för det är roligt när det luktar he he he he he he ehe he .. då kommer våran hund och äter på mig men jag vet inte varför? .. hmm.. inget svar denna gång ..
Hejdå!!!!!!!! ÄLSKADE GUBBOR OCH GUMMOR!!!

Ett sånt här blad kan ni använda he ha hi ho hö.. GNÄGGIS

 Detta snöre använder jag. Vilket ska ni använda?????


Detta tejp använder jag hihihihhihih!!!! Roligt.. svart.. mörkt.. eller vitt?


NÖFF GRIS HÄST GNÄGG / INGRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0